torsdag 15. juli 2010

Kryp

Kjørte en økt med kryp inne på kjøkkengulvet idag, eller faktisk 2 siden Lotta og fikk trent litt i en av pausene :-) Vi er fortsatt på stadiumet 'å bare flytte et bein', og jeg synes det er vanskelig. Frembein går fint, men bakbein er vanskelig å time klikket rett på synes jeg. Mange av gangene så blir det ikke en enkel flytt av et bakbein som blir det jeg klikket for, uten en dobbel - dvs galopp. Og da blir jo bakparten for høy...:-S Fanny jobber egentlig bra, enda hun prøvde både å rulle rundt, spille død og ligge totalt avslappet på siden når hun ikke helt skjønte hva jeg ville.. :-) Den totalt avslappet på siden har vi ikke hatt tidligere, men motstod fristelsen for å klikke for den og - flink Emma :-) Jeg trur også at både jeg og Fanny har vanskelig for krypen siden vi ikke får lov til å ha noen fremdrift enda, for hun vil jo gjerne krype litt, dvs gjøre mer enn hva jeg ønsker enn så lenge.. Litt av kryptreningen sitter nok igjen fra forrige sommer ja, men nå skal vi ha den helt lav, så er bare å begynne om helt fra begynnelsen igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar