tirsdag 9. juni 2009

Litt diverse før konkurransen

Igår så var vi på treningsbanen og trente litt div lydighet før konkurransen idag. Må jo si at jeg ikke helt er topp motivert til konkurranse idag - hadde gjerne velat få øvd litt mer først! Har ikke gått et eneste spor siden sist gang heller.. Men men :-) Vi får vel trene der da :-) Blir jo heller ikke noe bedre til de fire LP konkurransene vi skal være med nå til helgen og neste helg. Rekker vel kanskje en treningsøkt før neste LP2 konkurranse, så er det konk lørdag og søndag. Mandag drar jeg til Oslo og blir der til fredagen for å så konkurrere lørdag og søndag igjen.. Hm... Men men. Som sagt - det blir jo trening på konkurransene :-) Forventer dog ikke noe opprykk akkurat siden vi faktisk ikke har fått trent noe særlig siden Harstad (må skjerpe meg med lydighetstreningen assa.. :-S) så vi får ta det til høsten istedet.

Men igår ja. Vi kjørte noen strake innkallinger hvilket gikk bra. Apport kjørte vi og - fin fart ut, men traver inn... Kjørte også kun siste strekningen (Maja gav apporten til Fanny før Fanny sprang inn til meg) og da har hun galopp hele veien, men ikke F** om hun har det når vi setter hele kjeden sammen.. :-S Ja ja. Vi får no trekk for det ihvertfall. Greit nok :-) Fri ved foten var ok igår, ligg under marsj gikk topp, hopp over hinder likeså. Generelt så var jeg fornøyd med treningen men kjenner at jeg er litt daff selv :-) Satser likevel på at det går fint ikveld - vet jo at hun nuller på gå forran i line, men ellers så skal det vel gå sånn passe tålig. Er vel kun fellesdekk og ligg under marsj som er 10'ere (hvis hun da ikke slurver med noe helt plutselig), men ellers så skal vi vel klare å holde oss i stort sett over 8 tenker jeg (unntatt apporten da.. der havner vi sikkert på en 7'er..). Time will tell :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar