onsdag 17. februar 2010

Søk og litt fri ved fot

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøre sitt og bli samt ligg og bli på treningen igår. Men fort endret jeg øvelser, og sendte henne ut på søk etter dummy i snøen istedet :-) Mye artigere det :-) Synes i grunn at hun var litt treig i søket - kanskje det er vanskeligere å søke på vinterstid? Hun søkte for så vidt over stor yte, men sprang flere ganger forbi dummyen uten å få den i nesen. Vind skal det no ihvertfall ha vært nok utav, for det blåste ganske godt. Ja ja. Hun fann den no da tilslutt, og fin trening er det jo :-) Trur jeg kjørte en 4-5 søk, noe sånt.. Siste gangen kjørte jeg med 2 dummyer utlagt. Flinkis fann no begge, men måtte flytte meg litt inn i feltet før hun fann nr 2.. Skal skjerpe meg litt med søkstrening assa.. Er litt slurvet her og kaster bare ut i hytt og pine uten mål og mening, og gjerne litt for vanskelig.. Men men.. :-)

Kjørte også litt fri ved fot. Her tullet vi egentlig bare litt, men Fanny var med hun :) Hanne sku ta noen bilder, og jeg fann ut at det var kjedelig å ha bilder på sitt/ligg og bli.. Så litt fri ved fot ble det til fotografen istedet :-) Hvordan bildene ble vette smeen da men... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar