tirsdag 2. februar 2010

Konkurranser 2010

Da har jeg vært å sett på datoer for 2010, og disse er de konkurranser som vi skal prøve å komme oss på (ihvertfall de som har * bak).

Lydighet:
24 juli - Tromsø *
7-8 aug - Svolvær
21 aug - Tromsø *
4 sept - Narvik *
18 sept - Sortland
19 sept - Tromsø
3 okt - Senja *

Bruks:
14 aug - Senja *
31 aug - Narvik *
10 sept - Tromsø
11 sept - Narvik *
12 sept - Tromsø

Viltspor i Sverige:
4-6 juni - Gällivare
11-13 juni - Kiruna *

Jeg burde absolutt prøve å få med meg noen fler lydighetskonkurranser, og blir nok å gå enten den 18 på Sortland eller den 19 i Tromsø. I tilegg så vurderer jeg Svolvær (er utstilling i samme slengen), men det er jaktprøve i Narvik den helgen og det hadde vært moro å dra å se på.. Ja ja. Vi får se hva tiden viser :-) Spørs jo og hvor fort Fanny kommer seg etter kullet da, så ikke sikkert vi er klar til lydighet 24 juli.. Men blodsporsprøven i Kiruna skal jeg prøve å komme meg på uansett, så får vi se hvordan det går :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar