mandag 13. april 2009

Trening i påsken

Det har nok ikke blitt like mye trening i påska som jeg håpet på, men noe har vi no fått gjort. Heldigvis! :-) Vi har trent litt mer på kjegla, på stå under innkalling og på avstandskommandering. Det er nok de tre øvelsene som vi har konsentrert oss mest på i påsken trur jeg. Stå med innkalling begynner å være bra, avstandskommanderingen er jeg ikke helt fornøyd med enda (noen ganger lyfter hun på rompa før hun setter seg, når hun skal opp i sitt fra ligg) og kjegla synes jeg bare går dårligere og dårligere.. :-S Her springer hun fint ut, men står ikke mange sek i ro før hun synes at det er dags å komme inn til meg igjen. Så må trene stå ved kjegla litt mer.

Huff.. På søndag er det konkurranse, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg meldte meg på i kl 2 når vi ikke er kommet lenger i treningen enn vi er :-) Men men. Hvis vi no nuller på alle øvelser (noe vi ikke burde gjøre, men HVIS..), så er det no i hvertfall ikke Fannys skyld. Kun jeg som har trent alt for lite og for ustrukturert i det siste så.. Men vi tar det som en trening, ser hva som går bra, hva som går greit og hva som ikke går i det hele tatt :-) Noen må jo komme sist og så :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar