onsdag 11. februar 2009

Grunnferdigheter og flyt

Igår sku jeg sjekke hvor god flyt Fanny faktisk har i sitt, ligg, stå og utgangsstilling. Vi trente først en lita runde (15 min totalt inkl kort pause mellom hver grunnferdighet), der vi gikk igjennom sitt forran, stå forran, ligg forran, utgangsstilling og pekefingertarget. Det gikk bra, og Fanny var kjapp å utføre momentene samt at hun fort skjønte når hun sku skifte moment og holdt seg til det nye.

Senere på kvelden så fikk jeg PEK til å ta tia, når vi da sku kjøre de ulike momentene. Da gikk det ikke noe bra.. :-) Fanny var treig på å skifte posisjon og hadde litt problemer med å skjønne hva jeg ville. Eks når jeg sku ha stå, så tilbød hun sitt, ligg og utgangsstilling om hvert annet.. Når jeg så sku sjekke utgangsstillingen så var det bare stå og sitt som fantes i arkivet hennes.. :-) Man kan jo bli litt smule frustrert da, men egentlig så må jeg mest bare flire :-) Tøvsjur er hun til tider!! :-)

Fikk også trent litt frivillig hals, så den kan vi og krysse av at vi har påbegynt. Hun har ikke så gode bjeff enda - spesielt ikke i begynnelsen - og heller ikke så mange på rad. Men det kommer seg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar