onsdag 31. desember 2008

Planer 2009

Da er planene lagt, og det blir jammen mye hund i år og.. :-)

Målet for 2009 er:
- Få Viltsporchampionat
- Starte i lydighet klasse 2
- Få opprykk til lydighet klasse 3
- Starte i bruks kl D
- Få opprykk til bruks kl C

I tilegg til dette, så skal vi gå Klikkertrenerutdannelsen i Trondheim, Oppdretterskole del 1 og delta på x-antall konkurranser slik at vi når målene våre.. :-) Kommer til å trene blodspor og bruksspor noe paralellt i år - dvs, jeg starter med bruksspor nå til våren, går over til blodspor i juli og begynner om med bruksspor midt i blodsporskonkurransesesongen til høsten igjen.. :-) Håper at vi slipper å delta på alt for mange blodsporskonkurranser før championatet er i boks, slik at vi fortere kan konsentrere oss om bruks igjen. Men vi får se hva tiden bringer :-) Er jo greit å sette seg noen mål ihvertfall! :-)

Egentlig så har jeg også lyst å sette som mål at vi skal ta en anlagstest i jakt, men det trur jeg heller at vi bare får ta slik som tiden kommer.. Kalenderen min er rimelig full fra før av, slik at jeg må nok bare se det ann... Men man vet aldri. Kan fort hende at det blir litt endringer ila året :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar