fredag 24. april 2009

Inkalling med stå og avstandskommandering

Igår trente vi innkalling med stå, og det merkes godt at vi trente det sist gang og. Fanny hadde en lynkjapp stå, men så begynte hun å selv prøve å stoppe (jeg vet det kommer en stå snart - jeg stopper nå jeg... :-)), så da gikk vi over til å trene strake innkallinger istedet :-) Belønte kun med ball.

Kjørte også litt avstandskommandering, og å trene på å bli liggende etter jeg gått rundt og så går inntil. Her vil jo Fanny gjerne sette seg opp i en gang jeg kommer inntil, men hun skal jo bli liggende da :-) Gikk fint det. Avstandskommanderingen kjørte jeg på kort avstand, og kjørte også inn noen stå her. Gikk greit, men hun tenker fortsatt litt fremover når hun går opp i stå, så vi må trene mer på akkurat det. Tenker jeg kanskje skal prøve med avstandsbelønning bak henne for å se hvis det hjelper. Nå er det jo ikke sånn at hun går fremover da, men det er ikke den rett-opp-ståen som jeg egentlig vil ha så..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar