fredag 10. juli 2009

Hold fast og fri ved fot

Igårkveld så var jeg og Fanny oppe ved treningsbanen og trente litt :-)
Planen var hold fast, så det var det vi brukte mest tid på. Trente mest i front, men også litt i utgangsstilling på slutten. Synes at hun hadde en fin fremgang, og nå holder hun skikkelig emot når jeg drar, så lenge som om at jeg har holdt den helt fra starten av. Hvis hun plukker opp selv fra bakken, så er hun fortsatt snar å slippe hvis jeg tar på den, men kom ihvertfall så langt der også at jeg kunne ta rundt omkring på hodet og kroppen hennes, og slå litt forsiktig på den uten at hun slapp.

Vi trente også litt fri ved fot. Her var hun skikkelig frempå, og klatret faktisk ganske mye. Vii trente mye sakte marsj, vendinger og holdter, og det gikk bra etterhvert:-) Var vanskligst med vanlig marsj og springmarsj siden hun var så frempå, men fikk no belønnet i god posisjon flere ganger på det og :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar