torsdag 2. juli 2009

Brukstrening

Idag har vi vært ute å gått spor :-) Per-Eirik la ut et spor (ca 700m, x-antall vinkler og 8 pinner) som fikk ligge i 1 tim før vi gikk. Fanny fikk ta sporopptak, og det tok hun fint :-) Hardt går hun og, og jeg fikk brennblåser i venstrehånden, tross at jeg har en sånn line som da liksom ikke skal brenne.. :-S Men Fanny var flink, lett og lese og fann alle pinner uten en. Jeg mener å vite hvor den var (hun markerte noe og jeg forventet egentlig at hun sku plukke opp noe, men det gjorde hun ikke), men såg ikke noen når jeg gikk over. Nå er det mye lyng og da, så sååå enkelt å se etter pinner i fart er det ikke.. :-) Hun slog for så vidt også på et annet sted, men der trur jeg faktisk at hun markerte et kryssende spor. Jeg trudde nemmelig at det kom en vinkel der etter oppførselen hennes, men det gjorde det ikke..

Flink var hun no uansett, og jeg var litt imponert over at hun plukket pinner uten å mukke siden vi i det siste kun har gått blodspor :-) Var litt spent på akkurat det, men det var ikke noen problem i det hele tatt :-) Snuppeguri til mamma!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar