mandag 1. juni 2009

Mere kryp..

Prøver å få til hjemmeleksa vi hadde til klikkertrenerutdannelsen, men sliter med en alt for høy rumpe, så har ikke lyst til å gå videre noe særlig før vi får den lavere. Mulig at jeg kanskje bare burde akseptere en høy rompe, og heller kreve lavere og lavere etterhvert som hun blir tryggere på den? Litt usikker, men foreløpig så har jeg valgt å være streng hvilket resulterer i at vi ikke kommer oss videre. Så kanskje jeg må legge om slagplanen min, og heller akseptere høy rompe i begynnelsen og jobbe den ned. Får se hva jeg gjør etter kveldens økt..

Merker også at hun blir fort sliten av kryptreningen. Må bli flinkere til å ikke trene for lenge rett og slett.. Er nok tungt å krype når man ikke kan det :-) Men det positive er at hun har begynt å tilby kryp litt, og det er jo kjempeflott!! :-)

Må kjøre litt hold fast-trening nå i kveld og, for det hadde vi og i lekse. Og så sku jeg absolutt få trent litt mer på innkomsten med apporten, lineførighet (og da vinkler og utgangsstilling) samt innkalling m stå og kjegla. Er jo snart konkurranse igjen (9 juni, bruks klasse D i Narvik + 12-13 juni, LP2 i tromsø) og vi får jo aldri trent til det heller..:-S Hadde jo håp om å få opprykket til LP3 den 12-13, men det trur jeg bare vi kan se langt om.. Må jo faktisk rekke å få trent litt for å lyktes :-) Men men. Vi gjør så godt vi kan, og tar det som trening. Ikke hele verden hvis vi får en 3 pr også denne gangen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar