lørdag 20. juni 2009

Dagens trening :-)

Tenk hvis Fanny kunne gå like bra på konkurransen i morra som hun har gjort ikveld? :-) Fri ved foten var helt rå!! Alle gangarter, vendinger, sideforflyttninger, rygging, vendinger på stedet.. Kunne ikke ha vært mer fornøyd!! :-) Flinke, flinke jenta!! :-)

Apporten gikk også bra. Vi har fokus på fart inn, så får vi heller ta dette med å plukke opp penere i eget moment. Men hun hadde kjempegod fart inn (nesten like høy som ut..) så jeg er veldig fornøyd med den og.

Hopp over hinder - her tenkte jeg at jeg sku kjøre på 85 cm, og det gikk veldig fint de 2 første gangene. Så fann hun ut at hun kunne bruke det som sprangbrett, så gikk ned til 60cm igjen, for å så øke opp siste gangen. Da gikk det fint :-)

Stå under innkalling - her hadde hun veldig fin fart, men det tar for lang tid å stoppe. Naturlig nok når farten er stor... Men trur det skal gå greit imorra likevel :-) Tipper på en 8'er jeg.

Stå og ligg under marsj gikk bra :-)

Avstandskommandering - denne er ikke helt stødig på 5 m avstand enda, så vi får se hvordan det går. Kjørte i hovedsak på 3-4 m jeg, slik at hun fikk lyktes hele tiden.

Kjegla kjørte jeg ikke idag siden jeg glemte den hjemme igjen :-S Kjørte heller ikke noe felles/enkelt dekk, men som sagt - der regner jeg med at hun blir liggende.

Ellers så var det nye mønet satt opp, så det måtte vi jo selvfølgelig prøve :-) Morsomt, og Fanny tok det (som forventet) i en gang :-) Den nye slalomen er også kommet, så den begynte vi å shape in. Vi er ikke kommet mer enn til 2:e pinnen enda, men så gjorde vi bare litt agilitymorsomheter som avveksling på lydigheten :-) Hun fikk også springe bommen, hvilket hun liker :-)

Hvordan det går i morra har jeg ingen formening om. Vi har oppmøte kl 12 (trur jeg), og det skal være 16grader og sol ute, så vi får no se.. Fanny liker ikke varme så godt, men heldigvis så er det jo både fjord og bekk som hun kan få kjøle seg ned i før konkurransen så :-) Og uansett så tar jeg det kun som en trening. Forventer ikke noe, og har bestemt meg for at jeg ikke skal melde på noen fler konkurranse før at jeg vet at hun har alle momentene godt inne. Trur nok at det kan hjelpe på nervøsiteten min.. Håper jeg! :-) Men nå er det bare 2 konkurranser igjen før vi tar sommerferie (etter den i morra da), og det er 2 brukskonkurranser. Nå i Tromsø, og jeg kommer vel å bli kjempenervøs tenker jeg siden det har gått så bra på bruksen hitils.. :-S Og nå er vi jo på ny plass att på til! Men men. Blir jo ikke mindre nervøs av å la vær å starte, så hvis vi skal komme oss oppover i klassene, så må jeg nok bare stille opp :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar