mandag 22. juni 2009

Gale, gale sjefen min.. :-)

Avdelingssjefen vår på jobben er oppe en tur fra Oslo. Måtte jo fortelle om vår eminente konkurranse igår, og gjett hva hun gjør da?! Joda, hun finner ut at hun skal nok minnsann være med når jeg trener, og kommandere meg rundt i klasse 1,5 (lett blanding av kl 1 og 2 + noen helt egne momenter som hun funnet på alldeles selv.. :-))

Sagt og gjort. Opp på treningsbanen bar det - jeg med Fanny og Tone med Thea. Hadde med meg Selma og slik at Sissel sku ha noen å trene etterpå, og det gikk faktisk kjempebra :-) Selma var kjempeglad å få være med å trene litt, og med sol ute så var hun i storform :-) Flinke Sissel og flinke Selma :-)

Men nok om det. Vi trente mao konkurranse og Sissel kommanderte oss både i øst og vest. Lineføring, fri ved fot, ligg fra holt, ligg under marsj, stå under marsj, hopp over hinder, innkalling med ligg (for første gang i Fannys liv! :-) Og ikke sååå ille faktisk..), avstandskommandering, kommandering/sending rundt en bil, sakte marsj m ligg ut til en ball (der jeg måtte stå på siden å kommandere) osv.. :-) Morsomt var det, og veldig fin trening tross at jeg ikke fikk trene stressnervene mine :-) Men det ble mye venting, og det er god trening det! :-)

Senere på kvelden så var vi på hverdagslydigheten og trente litt og. Da kjørte vi i stort sett frivillig stå med forstyrrelser (ball og godbiter - omvendt lokking). Ble ikke så mye trening da, men litt :-) Fortsatte og litt på å shape inn slalomen, nå med nye vinkler til inngangen. Gikk fint det og - Fanny er flink! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar