mandag 18. mai 2009

Hjemmelekse..

Vi har i hjemmelekse på klikkerTRENERutdanningen at innen neste gang lage en kriterieplan og loggføre denne. Jeg er slik som vanlig sent ute når det gjelder å gjøre lekser, men fikk no ihvertfall begynt nå i helgen :-) Målet er å krype 6 skritt på kommando ved foten. Jeg kan legge ut hele loggføringen når jeg er ferdig, så får vi se hvis jeg nådde målet eller ikke.. :-) Det som er greit med en slik kriterieplan, er jo at man fort finner ut hvor man faktisk feiler. Feks så fann jeg jo fort ut at jeg hadde dårlig tru på Fanny når det gjelder dette med latenstid - Fanny utfør øvelsen (eks neddekk) i stort sett iløpet av 3 sek, mens jeg begynte på 10 sek og jobbet meg nedover. Men men. Vi fikk no kjørt litt ekstra på noen ting så :-)

En annen ting jeg har funnet ut, er at jeg angrer at jeg sku bruke targetstikk.. :-S Jeg er jo ikke så glad i targetstikk selv, og kjente igår når vi holdt på med det, at jeg nok trur jeg forvirret mer enn jeg hjalp. Så trur jeg kommer å skrive om, og istedet bruke pekefingertarget...

Vi trente på fredagen og forresten. Oppe på banen. Nå husker jeg ikke hva vi trente da annet enn fri ved fot, stå og ligg under marsj. Men jeg mener å huske at jeg var fornøyd etter treningen, så velger å tru at det gikk bra :-) Herregud for en husk jeg har assa.. :-S Jo, trente også apport ja - både tre- og metallapport. Metallapporten holder hun ikke i det beste greppet for å si det slik, men hun plukker no og bær den :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar