mandag 14. september 2009

LP2

Fortsetter å trene til helgens konkurranse. Ikke så mye som jeg sikkert burde, men satser på at litt sporadisk trening også gjør at Fanny har kjempelyst å trene på konkurransedagen :-) Dårlig taktikk? Ja, helt sikkert!! :-)

Idag har Benjamin kommandert oss gjennom alle momenter, inkl fellesdekk (som da ble enkel) med sjult fører. Jeg har ikke belønnet noe annet enn med stemme og kos, og det merkes! :-) Fanny blir mye fortere ukonsentrert og jeg må "minne henne litt på" at hun skal holde seg inntil meg og ikke gå å snuse mellom øvelsene. Men det er greit å prøve å kjøre alle momentene uten belønning, man ser fort hva som sitter godt nok eller ikke da :-). Nå satser vi ikke på opprykk i helgen heller, uten hvis hun plutselig er flink nok så kan det hende at jeg finner på å avbryte konkurransen bare for å få belønnet henne. Vet jo at jeg kommer til å bli kokko så... Men vi får vel se hva vi finner på til helgen. Alle øvelsene sitter ikke så godt som de burde, men vi er no der vi er i treningen og får ta det som det kommer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar