mandag 21. september 2009

Hverdagslydighet og utstillingsstå :-)

Idag har vi vært på hverdagslydighet. Fanny fikk trekke vognen sin ned til kirkeparken (med meg i) og hjem igjen (hjem gikk jeg ved siden), så det var moro for meg og slitsomt for Fanny :-) Men flink var hun, enda hun ikke liker det så godt :-)

På hverdagslydigheten så trente vi utstillingsstå. Må trene litt slik at vi får det til før vi skal til Tromsøutstillingen assa.. :-S Presentasjon av hunden er jo kjempeviktig så vi må nok trene litt på det og :-) Så får vi no se hvis det hjelper eller ikke..

Lurer også på hvis jeg skal melde henne på lydigheten på lørdagen, men er litt redd for at jeg ikke blir å takle det.. Skal jo stille både Fanny og Selma begge dager og jeg er ikke så god i dette med konkurranse.. Så hvis jeg i tilegg skal ha en lydighetskonkurranse å holde styr på så kommer jeg vel å gå ur mitt gode skinn :-) Skal, skal ikke.. Skal. Skal ikke... Skal.. Skal ikke... :-)

2 kommentarer: