søndag 1. august 2010

Meldingstrening

Kveldens treningsøkt ble å trene på melding, men helt etter planen gikk den jo ikke.. :-S Litt trøtt, så her kommer resultatene i en gang:

5x frivillig utgangsstilling:RRRRR
5x Vis mann (Hanne figurant): RRRRR
5x gir Fanny løsbittet når hun sitter i utgangsstilling - vis mann: RRRRR
5x gi løsbitt i front, Fanny skal komme i utgangsstilling - vis mann: FFF
Avbryter da hun feiler for tredje gang. Fanny tar bittet og springer til Hanne med det, skjønner ikke at hun skal i utgangsstilling. Endrer planen..
5x frivillig utgangsstilling fra figurant - vis mann: RRRRR
5x figurant gir Fanny løsbitt etter belønning, fanny kommer til meg å setter seg i utgangsstilling - vis mann: FRRFR. Hun feiler ved at hun ikke setter seg i utgangsstillig hos meg, uten springer tilbake til Hanne med det..

Pause.
Hm.. Ting går ikke helt som planlagt, så jeg replanlegger og prøver igjen.
5x frivillig utgangsstilling fra figurant - vis mann: RRFRF RRFR - minipause. Feiler ved at hun ikke vil sette seg i utgangsstilling hos meg før hun springer tilbake til Hanne. Nye forsøk: RRFFR RRRRR
5x figurant gir Fanny løsbitt, Fannny kommer til meg å setter seg i utgangsstilling - vis mann: RRFRF - feiler fortsatt på det samme.. Fanny kommer inn til meg, men setter seg ikke i utgangsstilling før hun springer videre til Hanne... :-/
5x frivillig utgangsstilling fra figurant - vis mann: RRFFF RRFRF RRRRR
5x figurant gir Fanny løsbitt, Fanny kommer til meg å setter seg i utgangsstillng - vis mann: FFRF - avbryter....

Planen holder ikke, jeg er frustrert, Fanny er sliten og alt går egentlig rett vest.. Så jeg bestemmer meg rett og slett for å avslutte treningen, så får vi ta tag i det en annen dag igjen. Skal kjøre 'ta løsbittet i front og komme i utgangsstilling' endel hjemme før jeg prøver å sette det inn i kjeden igjen, for jeg føler at det er der vi kræsjer hele tiden, og får det ikke til her.. :-/ Men men. Det er en dag i morgen også, så vi får se hvis vi ikke får fikset noe på det da :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar