torsdag 12. august 2010

Flying! :-)

Idag har vi trent flying, og Fanny var kjempeflink :-) Første økta er vi ved abborrvannet, og vi kjørte mange slag med Hanne ca 35-40m inn i skogen, mens Maja var litt nærmere. Jeg synes at det er vanskelig å finne gode gater ved abborrvannet, så ikke alle ble like bra som de egentlig burde ha vært, men Fanny jobbet godt. Merket at hun trakk et par ganger mot Elin og Per-Eirik (de stod på midtlinjen, en liten bit bort, å pratet) og det var jo ikke så heldig.. Var spesielt når det var vanskelige gater og hun ikke såg meg ordentlig så velger hun å springe mot de istedet.. Men så snart hun ser meg så kommer hun mot meg istedet, så det løser seg jo likevel på et vis. Men bør nok ha ev tilskuere nærmere meg sånn at hun ikke velger å gå mot de istedet. Flink var hun no uansett :-)

Andre økta kjørte vi på grusbanen, og da fikk Fanny kjørt seg ordentlig! :-) Hadde ca 50 m til hver figurant, og Maja stod oppe på bakken så hun måtte springe oppover annen hvert slag :-) Kjørte ihvertfall 20 slag, så ble mye springing. Men hun sprang som en helt, om enda sliten på slutten, så jeg er kjempefornøyd jeg. Fine, rette slag. God flying, og god kondisjonstrening :-D Flinka!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar