torsdag 29. oktober 2009

Stå under innkalling

Huff, er dårlig både på å trene og blogge for tiden.. :-S Men idag har vi no ihvertfall vært på treningsbanen en tur og Fanny var kjempeflink :-)

Første runden så kjørte vi baklengs springmarsj m stå. Belønnet kun med ball bakover og det fungerte kjempebra. Fanny hadde en kjapp stå og god intensitet.

Etter pausen så fikk vi Line til hjelp og nå trente vi innkalling med stå. Line holdt fast Fanny slik at jeg kunne gå ifra henne med påvirkning. Kjørte 5 innkallinger med stå der jeg måtte feile den første siden den hadde for lang stoppestrekning. De andre 4 gikk derimot bra. Hun hadde litt saktere fart på den siste, så kjørte et par, tre strake innkallinger etter det. Hun vil gjerne begynne å bremse der hun vet ståen kommer før hun får kommandoen etter noen innkallinger med stå så... :-) Men alt i alt så er jeg kjempefornøyd med treningen - synes hun var kjempeflink! :-)

Etter endt trening så gikk vi tur allesammen; jeg og Fanny, Stian med Nelly og Kajsa, Tone med Maja og Thea og Per-Inge med Mira. Koselig tur i fint måneskinn :-) Det merkes forresten at jeg har jobbet mye både forrige uka og denne.. Fanny er veldig mamma-jente og skal helst ligge oppå fanget hele tiden :-) Men det er jo koselig med lillejenta tett inntill da :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar